Продавець Интернет магазин 💧"яВода" 💧 розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
646 відгуків
+380 (67) 734-21-33
+380 (93) 697-60-40
+380 (95) 757-80-31
ул. Евгения Сверстюка, 4А, Київ, Україна
Интернет магазин "яВода"
Залишити відгукНаявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.

Умови повернення товару

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ


Згідно з положеннями статті 707 Цивільного Кодексу України та статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів», при купівлі непродовольчого товару належної якості Ви маєте право обміняти його на аналогічний товар у разі, якщо він Вас не влаштовує з будь-якої причини. Наприклад, Ви маєте право обміняти товар, якщо він не влаштовує Вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин, за яким товар не може бути використаний за призначенням.

Поверненню підлягає тільки той товар належної якості, який не використовувався Вами і який зберіг товарний вигляд, властивості, упаковку, пломби, ярлики. В цьому випадку, Вам не мають права відмовити в поверненні товару.

Строк повернення такого товару становить 14 днів, не рахуючи дня покупки товару (якщо не оголошений продавцем більш тривалий термін повернення).

Для повернення не сподобався Вам товару належної якості, Ви повинні зберегти розрахунковий документ, що підтверджує купівлю товару (чек або аналогічний документ). Також, при поверненні товару, Ви повинні мати з собою паспорт для пред'явлення його продавцю.

У випадку якщо Ви вирішили обміняти товар, а аналогічного товару вже немає в продажу, Ви маєте право придбати будь-який інший товар за такі ж гроші. Ви також маєте право розірвати договір і повернути свої кошти назад. При цьому, зверніть увагу на те, що при розірванні договору купівлі – продажу розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на час його купівлі (гроші, сплачені за товар, повертаються у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у цей день – в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше, ніж протягом семи днів).

Якщо Ви все ж зважилися на обмін, а товару немає в наявності, Ви маєте право обміняти товар при першій поставці нового товару. Продавець зобов'язаний проінформувати Вас про поставку товару у той же день, коли його привезуть.

При цьому, варто врахувати те, що на законодавчому рівні встановлено перелік товарів належної якості, які не підлягають поверненню (Постанова Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року за № 172).

 

Умови гарантійного обслуговування

Компанія яВода гарантує, що будь-яка реалезуемая система очищення води не містить виробничих дефектів, і що такі дефекти не виявляться протягом гарантійного строку, вказаного в гарантійному талоні, з моменту реалізації зі складу виробника, якщо система очищення встановлена і працює у відповідності з технічними характеристиками та умовами експлуатації. Гарантія не поширюється на дефекти, про які не було повідомлено протягом гарантійного строку, або вони були спричинені недбалим і/або неправильним поводженням, а також на дефекти, спричинені механічними ушкодженнями, впливом вогню, стихійних лих, замерзанням вод, попаданням гарячої води, та іншими подібними явищами. Ні при яких умовах компанія яВода не несе відповідальності за яку або псування майна або будь-який інший вид збитків, включаючи втрачену прибуток, що виникла випадково або внаслідок встановлення чи використання або неможливості використання даної системи очищення води. Відповідальність яВода згідно з цією гарантією не може перевищувати вартості даної системи очищення води. Гарантійні зобов'язання не поширюються на: • фільтруючі матеріали, сіль та інші витратні матеріали. • електричне обладнання у разі відсутності в електромережі заземлення або відсутність стабілізатора напруги; • комплектуючі, що потребують заміни в результаті їх природного зносу; • несправності, які виникли внаслідок несвоєчасного застосування витратних матеріалів, у строки, зазначені у цій інструкції, а також несправності, що виникли при використанні матеріалів і комплектуючих інших виробників. Всі претензії до якості води, смаком, запахом та іншим властивостям води, очищеної за допомогою даного фільтра, приймаються тільки за наявності підтверджуючого протоколу аналізу, виконаного дослідної акредитованою лабораторією. Випадки, не передбачені цією Гарантією, регулюються Законодавством

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner